02.01.2012

H scanning

Am vazut de curand un film din care mi-a ramas in minte o replica. Scenariul nu se invartea in jurul esentei ei, pacat. Un betiv isi imagina o discutie cu un crab. Si cum se uita el in ochii aceia mici si strambi, a inteles de la crustacee ca omul este singura fiinta de pe Pamant care crede intr-un Dumnezeu, dar care se poarta ca si cum n-ar avea unul.

-------------------------------- H scanning ----------------------------------

Suntem atat de haotici si dezorganizati, oricate carnetele am avea la noi, oricat de galbene ar fi, oricat am nota fiecare miscare, suntem un haos total. Si nu stai niciodata sa te intrebi "de ce fac asta?" sau pur si simplu "ce fac?", "pana cand?", "de ce?". De ce? Il inselam pe astăzi cu mâine, ca și cum astăzi n-ar exista. Totul e pentru viitor. Tot ce faci e ca sa te simti mai bine in secunda urmatoare, maine sau peste o luna. Cand terminam de planificat... incepem sa planificam altceva. Stiu ca e hiper-discutat subiectul, dar ma intreb ce-mi scapa?
Eu ma trezesc in fiecare dimineata cu gandul la imperiul pe care-l voi avea. That's what keeps me going. Dar... ma si gandesc in fiecare zi sa renunt la rutina, la priviri, la oameni, la vorbe, chiar si la aer. Ma tot sucesc si ma fastacesc, tot nu-mi gasesc locul, zambesc la orice rahat si inghit in sec la orice poveste cu cutezatori. Decat sa stau in scaunul asta, as prefera sa fiu crabul cu ochii mici si strambi. Hai cu clipa aia, azi!
Parca-mi aud tumoarea cum se extinde. Tot imi spune ca nu va mai dura mult, dar cine naiba o mai crede.

Un comentariu:

_-UrbanShaman-_ spunea...

fericirea nu e despre ore, nu e despre zile, nu e despre locuri, nu e despre "am bifat si asta"
Fericirea nu e pe fuga, nu e nici de stat prea mult in ea. Poate fi daruita sau furata totusi...
Fericirea este despre MOMENTE de timp care nu se vor termina niciodata in mintea ta...chiar daca vei trece de ele inevitabil. Este vorba de clipe inghetate de timp


Powered By Blogger

Concluzie

Adevarul care nu distruge creatura, nu e adevar.